BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

09 May 2010

~~Lost My RIng~~

 ahhh~~betapa banyaknya makna yang tesirat disebalik semua ni,,,,aku pun xtau lagi nak kata apa,xxxxxxxx~~~~4 your information,,beberapa hari yang lalu aku dah khilangan suatu benda yang xtau berapa kali da LOST dlam pnjagaan aku,,ahhhhh~~(protes)hehehe,,tapi tulah hakikatnya,,tu hari LOST kat umah,,pastu LOST lagi kat skitar Place working ,,,skang ni pla,,ngam2x aku tengah bkursus kat ILIM,,dah,,,hlang pla sda dia lg,,haduiiiiiii~~~~yaii~~da 3 x aku ganti malar pla ilang,,,apa hal ni,,,


    Untuk pengetahuan tuan2 dan puan2 skalian,,,ehehehe,,seingat aku la,,masa  sbelum aku khilangan my Gadget,,,aku br mo makn,,mkann da hidang apa suma,,then,,,sblum tu memg aku buka tu barang sblum cuci tangan,,pstu smpan dalam poket,,then,,makan,,,,pastu tlupa trus,,,ketawa pnya ketawa,,last2 smalam,,bru tepaku mataku ke arah suatu bnda tu,,direct aku teringat bnda tuh,,ahhhh,,,di mna da dia,,huhuhuh,,,carik pnya carik xjumpa jgak,,may b tercicir la tuh,,aku pn xtau dah mo xplore kat mana,,bia jakla,,ada rezki jumpala tu,,xda rzki,,cari baru,,hehehehe,,

   Itu jalah yang aku da brpa ari ni mau post kat my blog ni,,akhirnya ter POST jugak,,hehehehe,,,akhir skali buat para pembaca,,,

  Jagalah stiap benda yang kita ada,,ibarat kita menjaga sebiji tlur yang tergolek k sna sini drpada jatuh,,(hahahahaa,,,ni barula kata2 mutiara,,,,asal dari diri sndri,,hahahahha) k choww~~~ 

0 comments:

Related Posts with Thumbnails