BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

12 April 2010

PenCAriAN terJawab~~~~

       salam pertemuan buat blogger2 skalian dan seantero dunia,,barula hari ni aku punya keistimewaan yang d kurniakan ALLAH(AKAL) terbuka luas,,meneropong segenap plosok minda ku,,ingin aku mngingati apakah sbnrnya aku pnya PASSWORD OR ID BLOG NI!!!!haaaaa,,PUII PUIII..pndai aku tmarah skjap,,hahahaha,,,pnyala lama aku pkiaq,pnya pkiaq,,pnya pkiaq,,,apa jakla pasword ma id ku ni,,,smpai arini,,waktu ni,,masa ni,jam ni,,ketiak ini(oppsss sory t salah,,hahahah)ketika ini,,barula peringatan ku tersejenak se kilas ingatan,,,lantaran ku kuatkan atiku untuk mnggerakan jari-jmari ku mngkotak-katik keybot yg t sedia d depan pemrhatianku,,,lantas pencarian yang selama ini ku tggu2,,akhirnya SYSTEM BLOG yg t sedia ini membenarkan ID MA PASWORD yang ku zahirkan dari pmkiran lemah ku yang selama ini ku perah ibarat kain yang kering yang xpasti akan mngeluarkan air..~~~~~hahahahahha,,ba sda2 ,,mlalut suda,,masuk2 jak mlalut,,lau x mlalut ,mencarut jak,,hahahaha,,ok2 stopp~~sebenarnya ini adalah muqaddimah pertama,bahagian 1,subsyeksen 1,kurungan 1 bahagian pnulisan ku pada ari ni,,heheheh~~~untuk para pembaca skalian ,,akan ada yang lbih menarik ntuk anda selepas ini~~~~BERNAMA.

0 comments:

Related Posts with Thumbnails