BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

24 September 2009

salam lebaran..

salam syawal,salam lebaran,,salam untuk semua para pembaca blog yang sedang mampir gitu lorr,dengan baju rayanya,kebaya katatnya,kui muinya,kek cuklatnya,,hahaha,,(sapa makan sambal ,padaskan?)hahhaa,waduh sasak nihh,,begitula keadaan ktika umat islam sedang menyambut ketibaan 1syawal yang penuh bermakna,,katsuali bagi orang2 yang tidak dapat merasai kemanisan oren yang c taya buat,,hahahahhaha.>>>rilex ko yak<<<,,oya,mliat kita balik ke belakang sebelum satu syawal tuuuu.....''lembut skit k,,tuuuuuhhh,,,'',,hahahaha

pada 3hari b4 syawal tu,,kami 3bradik da muli menaiki tenggiling bauta' ku tuh,,hahaha,,awal pagi bos kami brinut,,xkau tension salai,bru jua kul2 pagi sampai d RELA tuuhh,,kul6 uda ''chutt''..ani saut2 ya mama nihh,,haha,,sal bliauku kuat chut,,skit2 chutt,,hahahaha...
tapi itula d dalam pjalanan ke mulihan kami tu,,aku trus trang la lai,,aku paling tension,bela' lg,,KENAPA KAU KUAT BETUL TIDUR,,BAAABBBSSS LA LAI,,PLZ LA,,BAABS K,,tapi ko pndai tala',ko bangun jap2 ko kasi kabur2 kami kan,,ahh blah la ko,,hahaha,,tapi ko jan lupa lai,,aku dan c taya uda snap n save ko punya kegiatan around d journey at kundasang,,hahaha,,

ok bebalik pada cita kita tadi,,kita cita pla sal c tayuk,,dia ni pun aku kejumpahan juga dia punya skill,,''ui taya ko pikir,ko telepas ka,,sory k,,''..hahahaha,,nak di jadikan cerita,,begini citanya,,
pas ja aku da masak ngan skil salai,,aku prasan juga ngan c tayak ni yang dia ni,,,dia sebenarnya mengantuk ba,,betul2 dia mengantuk aku tengok,,tapi akibat dia mau mengawasi aku supaya xmengantuk tu,,dia tungkat matanya,dia macam2 skil2 cergas la kunun,,tapi aku tau yak ko mengantuk kan? hahaha..lucu betul ba,,aku becrita padahal dia tdur,,uina kin panas,,babbsss la,,hahaha,,tapi syukur la pada tuhan yang maha esa akhirnya kami sampai jua ke destinasi yang d tuju,,tapi,,tapi ada lagii,,mama2,,sampai ja aku,,trus becakap ''KO BAWA LAJU KAN AWANG'',,ai na,,mama ni,,padahal kami jalan kul 6,smpai kul12,,standadla kan,,,hahaha,,BERNAMA,





0 comments:

Related Posts with Thumbnails